Um die Installation abzuschließen folgen Sie bitte der Anleitung:

Falls Sie Echobot CONNECT bereits in Ihrer Salesforce Instanz installiert haben, können Sie direkt mit Teil 2 im PDF weitermachen. Ansonsten starten Sie bitte am Anfang:

Download Salesforce Installationsanleitung [DEUTSCH]

 

Wenn Sie Probleme bei der Installation haben, Ihre Lizenzen nicht korrekt aktiviert wurden oder die Echobot CONNECT App nicht angezeigt wird, kontaktieren Sie uns bitte unter:

E-Mail: service@echobot.de
Telefon: +49-721-500 57 500

To complete the installation please follow the instructions:

If you have already installed Echobot CONNECT into your Salesforce CRM system, please continue with Part 2 of the PDF instructions to enable the plugin for your users and configure the views. Otherwise, please start at the beginning.

Download Salesforce Install-Guide [ENGLISH]

 

Should you run into trouble during the next steps, e.g. if your licenses do not activate correctly or the Echobot CONNECT App is not visible for your users, please contact our service team:

E-Mail: service@echobot.de
Phone: +49-721-500 57 500